Vaše soukromí je pro nás důležité

Vážení zákazníci, vážíme si soukromí každého z vás. Stisknutím tlačítka „Přijmout vše" souhlasíte s tím, abychom vám poskytovali smysluplné a užitečné služby na základě vašich údajů o sledování. Souhlas udělujete pro DanCars CZ s.r.o. a můžete ho kdykoliv změnit v části "Předvolby". Více o souborech cookies zde.

cookies

Cookie - Nastavení

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné ke správnému fungování webu a všech jeho funkcí, které nabízí, např. působení filtrů, ukládání nastavení soukromí, apod. Zajišťují základní provoz webu, proto musí být zapnuty trvale.

Analytické cookies


Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.

Reklamní cookies


Reklamní cookies používáme proto, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
DanCars CZ s.r.o. potřebuje Váš souhlas s použitím souborů cookies, abychom Vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.
 
 
 
ŠTAJF PO RALLY YPRES ZVÝŠIL NÁSKOK NA ČELE ERC2
 
Zdroj: SCDRT

ŠTAJF PO RALLY YPRES ZVÝŠIL NÁSKOK NA ČELE ERC2

Po polovině letošního Mistrovství Evropy v rally má Subaru Duck Czech National Team samé dobré zprávy. Body za druhou příčku na Rally Ypres v kategorii ERC2 totiž dále upevnily vedoucí příčku v šampionátu pro pilota Vojtěcha Štajfa, jeho spolujezdce Františka Rajnohu, celá ekipa navíc dále s přehledem vládne i klasifikaci ERC2 Teams.

 

Fotogalerie (10)

Ke stažení

 
 

 

Dalším legendárním podnikem, zařazeným do letošního evropského šampionátu v rally, byla Rally Ypres s tradicí sahající až do šedesátých let. Belgická soutěž je tradiční ozdobou ME a sjíždí se na ní velmi silná konkurence zejména ze západní Evropy. Poprvé se do Beneluxu vydal také Subaru Duck Czech National Team, který letos neskrývá své ambice uspět v kategorii ERC2, tedy v evropském porovnávání produkčních vozů. Po ostrovním dobrodružství na Azorech tentokrát nemělo jít o tolik tvrdý oříšek. „V těchto předpokladech jsme se ale trochu zmýlili," nastiňuje podmínky na trati pilot Vojtěch Štajf. „Počítali jsme s tím, že v ostrých odbočeních dostanou zabrat zejména brzdy, jinak ale že uplatníme naše dlouholeté zkušenosti z domácích rychlostních zkoušek. Zejména dvě důležité věci byly ale trochu jiné než u nás. Jednak mne překvapilo, jak obtížná je mnohdy orientace na trati, kde následuje několik obdobných odbočení po sobě. Zejména při prvních průjezdech rychlostními zkouškami se mi několikrát stalo, že jsem se soustředil na jízdu a na obtížnost zatáčky, kterou mi František nadiktoval a pak jsem na poslední chvíli znejistěl, zda mi přečetl pravou či levou odbočku - nebylo totiž na trati vidět nic, co by nás ve správném směru vedlo. Druhá věc, kterou z našich tratí neznáme, je tak výrazné ´katování´ (tedy zkracování zatáček), jaké se používá v Belgii. I když jsme si už při seznamovacích jízdách odlišili tři typy zatáček podle toho, jak moc smíme poslat auto do krajnice, při vlastní soutěži bylo pak leckde všechno jinak. Mnohdy jsem pak v posledním zlomku sekundy musel zvažovat, zdali dodržíme náš rozpis, nebo budeme tak odvážní v katování jako jezdci, kteří před námi zařezávali stopu daleko do krajnice a šetřili tím desetiny vteřin. Měli jsme ale dobře nastavený podvozek a i kvalitní pneumatiky Pirelli, takže ani katování nebyl problém," popisuje pražský jezdec.

 Zkušená posádka Subaru Duck Czech National Teamu s ohledem na nástrahy soutěže zvolila v jejím úvodu opatrnější tempo, přesto byli mezi produkčními vozy o maličko rychlejší pouze Maďar Érdi (který v Belgii startoval už loni) a domácí Pyck, jenž na Ypres absolvoval svůj jubilejní dvacátý start. „Oba nezakrývali, že jim při kvalitních výkonech pomáhají zkušenosti z minulých zdejších účastí a zejména Pyck velmi oceňoval, že my už při premiéře zajíždíme kvalitní časy," popisuje bitvu se soupeři Štajf. Pro něj byl ale důležitý zejména souboj s Érdim, který je též přihlášen do šampionátu ERC2. „I když jsme v druhé polovině úvodní etapy zrychlili a posunuli se před Pycka, na Maďara jsme ztráceli po pátku dvacet vteřin. V pátečním cíli navíc naše posádka byla vybrána na antidopingovou kontrolu, a tak jsme si připadali trochu jako atleti na olympiádě. Než se nám podařilo splnit požadované úkony, noci ubývalo, spát jsme nakonec šli až kolem půl druhé.

Čekala na nás navíc náročná sobotní etapa, skládající se z deseti rychlostních zkoušek o celkové délce 168 kilometrů, což je víc než mají v současnosti celé naše domácí dvoudenní soutěže. To jsme ale už lépe chápali trať a styl, jaký vyžaduje a začali Érdiho náskok vteřinu po vteřině stahovat, naše časy se začaly blížit i některým drahým speciálům R5 a S2000. Po RZ14  jsme našeho největšího soupeře přeskočili v rámci samostatného hodnocení druhé etapy a těšili se na závěrečný finiš. Bohužel na následující zkoušce jsme dva kilometry po startu zjistili, že nás postihl pomalý defekt. Ani nevíme, kde jsme zavadili o kámen či o hranu asfaltu, nicméně bylo jasné, že soupeřit s Érdim tentokrát už nemá smysl. Rozhodli jsme se tedy minimalizovat škody na autě a kolo vyměnit přímo na rychlostní zkoušce. V závěru Rally Ypres už jsme si pak dojeli v poklidu pro druhou příčku, i tak jsme byli notně unavení - vždyť do cíle těžké soutěže jsme se dobrali až kolem půlnoci," dokončuje popis zápolení jedenačtyřicetiletý pilot.

Vojtěch Štajf s Františkem Rajnohou tak mají za sebou úspěšně dokončenou už pátou rally letošního Mistrovství Evropy, přičemž ve dvou z nich klasifikaci ERC2 vévodili a v dalších dvou se umístili na stupních vítězů. Přesně v polovině seriálu to tedy v součtu znamená, že vedou kategorii produkčních vozů s náskokem 34 bodů před maďarskou dvojicí Botka - Mihalik, litevsko-polská posádka týmu Subaru Poland, Butvilas - Heller, ztrácí o dalších 33 bodů víc. „Za dva týdny se pojede Rally Estonia, které se nezúčastníme, budeme ale samozřejmě na internetu napjatě sledovat výkony zejména našich největších soupeřů - jsme v situaci, kdy naším cílem nemůže být nic jiného než se s nimi o evropský mistrovský titul pořádně poprat," nezakrývá vzrušení z příznivého vývoje Štajf a pochvaluje si dosavadní vývoj sezóny: „Musím v první řadě poděkovat všem týmovým partnerům, že nás i při závodění v evropském šampionátu podporují. Mám ale také velkou radost, že naše účinkování v ME se setkává s velkým ohlasem fanoušků. Až mne překvapilo, kolik lidí tento seriál sleduje, přestože se většinou odehrává daleko od našich hranic. Chtěl bych za všechny pozitivní ohlasy poděkovat a vzkázat našim příznivcům, že nás jejich pozdravy motivují k ještě lepším výkonům. Dobře víme, že se zejména na různých diskuzích najde i leckdo takový, komu připadají naše výsledky nedostatečné  - často to ale bývá pouze ten, kdo sleduje rally pouze od internetu a neumí si představit, jak moc je to komplexní sport a kolik různých faktorů v něm výsledek ovlivňuje. Nám se například v Belgii rozpadl chladič doprovodného kamiónu a já za velkou pomoc při jeho opravě musím poděkovat týmu Symtech, který kdysi servisoval starty Paddona a Protasova ve světovém šampionátu a se kterým máme dlouhodobě dobré vztahy.

Pro nás je zkrátka každá letošní soutěž velkou a novou zkušeností, navíc každá z nich byla svým charakterem naprosto odlišná. O to víc si cením, že jsme je všechny dokončili a s jedinou výjimkou dokončili velmi úspěšně. Onou výjimkou bylo Lotyšsko, kde jsem bral antibiotika, auto postihly technické problémy a zkrátka nám ta soutěž celkově příliš nevyšla. Na druhou stranu, první příčky z Rakouska a Severního Irska, druhá z Belgie a třetí z Azor, to jsou všechno výsledky, kterých si nesmírně vážíme. Navíc ani v jednom případě to nebylo jen o dojíždění, naopak všude jsme sváděli vyrovnané bitvy s velmi kvalitními soupeři.

Je jasné, že je velký rozdíl mezi závodění na zcela neznámé soutěži v podmínkách, na které nejsme zvyklí a mezi závoděním na některé z domácích soutěží, na které po patnácti absolvovaných ročnících známe každý kámen a kde se pak motivace musí stavět na získávání desetinek vteřin oproti soupeřům. Každá rally je ale vždy v první řadě o staré známé pravdě, vyjádřené anglickou větou „to finish first, first you have to finish", což samozřejmě někdy znamená zejména v úvodu soutěže zvolit opatrnější tempo a v ideálním případě po ´osahání tratě´ v pravou chvíli zatáhnout tak, jak se nám to dařilo v Belgii. Tam nám podobně jako na Azorech pomáhal v roli mechanika Václav Kopáček, který v domácím mistrovství také závodí s vozem Subaru a já pevně věřím, že se nám podařilo předat mu třeba právě nějaké zkušenosti se strategií pro dojíždění tak těžkých soutěží, jakou byla Rally Ypres. Samozřejmě, ani my se na její trati nevyvarovali drobných chybiček, kdy nám trochu zatrnulo. Vše ale dobře dopadlo a dovezli jsme tentokrát auto domů bez škrábnutí. Jak se i mnozí favorité přesvědčili, nebyla to samozřejmost - hluboké příkopy podél trati si vyžádaly v mnoha případech svou daň a pro jezdce jako Abbring či Moffett právě tam soutěž skončila. Portugalec Gago dokonce takovou chybou na úplně posledním testu soutěže přišel o pravděpodobné prvenství mezi juniory..."    

 A jaké má úspěšná posádka Subaru Duck Czech National Teamu další plány? „Soustředíme se zejména na srpnovou Barum Rally. Na ní bychom rádi uplatnili své zkušenosti, díky kterým tam hodláme bojovat o prvenství v rámci klasifikace ERC2. Právě výrazný bodový zisk ze Zlína by nás mohl hodně přiblížit evropskému titulu, a tak opravdu k této soutěži upíráme všechny své síly a intenzivně pracujeme na tom, abychom pro naše fanoušky měli i jedno překvapení, o kterém je budeme včas informovat. No a po Barumce se já chystám kromě evropských soutěží také na další ročník závodu La Carrera Panamericana. Ostatně, kdo je zvědavý na našeho veterána značky Subaru, se kterým budeme v Mexiku s Vláďou Zelinkou startovat, ten ať se přijde podívat na Rally Bohemia, kde s ním pojedeme v rámci Rally Legend," uzavírá popis svého náročného programu Vojtěch Štajf.

 

Karel Špaček, media team

 

Foto ©: Josef Petrů

 

 
 

banner Forester ENTRY

 
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Comfort   Vůz dorazí fyzicky do 4 dnů od sepsání závazné objednávky!  
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Comfort
     
    1 592 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Comfort   Vůz dorazí fyzicky do 4 dnů od sepsání závazné objednávky!  
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Comfort
     
    1 592 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive   Vůz dorazí fyzicky v lednu 2023, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive
     
    1 660 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive   Vůz dorazí fyzicky v lednu 2023, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive
     
    1 672 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive+   Vůz dorazí fyzicky do 4 dnů od sepsání závazné objednávky!
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive+
     
    1 712 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive+   Vůz dorazí fyzicky v prosinci 2022, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive+
     
    1 712 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive+   Vůz dorazí fyzicky v prosinci 2022, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive+
     
    1 712 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Executive Lineartronic Fotografie předaného vozu s příslušenstvím za příplatek.
     
    [+ číst více]
     
    22 Impreza 1.6i-S Executive
     
    782 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2021 Impreza 2.0i-S ES Active Lineartronic MHEV
     
    [+ číst více]
     
    21 Impreza 2.0ie-S ES Active MHEV
     
    752 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    682 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    682 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    682 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    670 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 XV 1.6i-S Comfort EyeSight Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Comfort, CVT
     
    765 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Comfort Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Comfort, CVT
     
    777 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S Comfort EyeSight Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Comfort, CVT
     
    777 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Executive Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Executive, CVT
     
    817 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Executive Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Executive, CVT
     
    817 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 2.0i-S ES Comfort  
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 2.0i-S ES Comfort MHEV
     
    870 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 XV 2.0i-S ES Comfort Navi Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 2.0i-S ES Comfort Navi MHEV
     
    947 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 XV 2.0i-S ES Executive+ Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 2.0i-S ES Executive+ MHEV
     
    1 002 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Forester 2.0ie-L ES Active
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-L Active MHEV
     
    965 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0ie-L Active
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-L Active MHEV
     
    937 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-L ES Active Lineartronic   Ilustrační obrázky vozu.  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-L Active MHEV
     
    937 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Forester 2.0i-S Comfort Lineartronic    
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-S Comfort MHEV
     
    1 092 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Forester 2.0i-S Comfort Navi Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-S Comfort Navi MHEV
     
    1 072 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Comfort Navi Lineartronic Fotografie vozu s příslušenstvím za příplatek.
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Comfort Navi MHEV
     
    1 102 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 Forester 2.0i-S Sport Lineartronic Ilustrační fotografie vozu MR2022.
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Sport MHEV
     
    1 142 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 Forester 2.0i-S Sport Lineartronic Ilustrační obrázky vozu MR2022.  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Sport MHEV
     
    1 142 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0ie-S Executive/kůže dle výběru: černá nebo hnědá  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 172 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Executive Lineartronic - hnědý kožený interiér (nebo černý kožený interiér ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 202 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Executive Lineartronic - interiér tmavá kůže  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 142 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Forester 2.0i-S ES Executive v barvě bílá Crystal perleť/tmavý kožený interiér
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 202 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Active ES Lineartronic Ilustrační fotografie nejvyšší výbavy Touring - barva ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Active
     
    1 085 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Active ES Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Active
     
    1 097 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Active ES Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Active
     
    1 097 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Outback 2.5i-L Comfort ES Lineartronic   Ilustrační fotografie MR2021!  
     
    [+ číst více]
     
    23 Outback 2.5i Comfort
     
    1 162 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Comfort ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Comfort
     
    1 162 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Comfort ES Lineartronic Ilustrační fotografie předaného vozu MR2021.
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Comfort
     
    1 162 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 192 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 180 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 192 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 192 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: modrá metalíza/světlý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: stříbrná metalíza/tmavý kožený interiér
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 240 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: bílá perleť/tmavý kožený interiér
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: bronzová metalíza/hnědý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: zelená metalíza/tmavý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: červená perleť/tmavý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: světle modrošedá Storm metalíza/světlý kožený ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: zelená metalíza/hnědý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: modrá perleť/tmavý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: šedá metalíza/hnědý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
 
 

Kontakt:

DanCars CZ s.r.o.
Krnovská 82
746 01 Opava
Autosalon:
Tel., Fax: 553 719 296
Tel.        : 553 626 335 
Mobil:
Tel.: 602 705 909
Tel.: 608 848 770
Servis:
Tel.: 553 610 630
Tel.: 606 705 506

Jak se k nám dostanete?

E-mail: info@subaru-opava.cz | Web: www.subaru-opava.cz | facebook Facebook logo

Obchodní podmínky DanCars CZ s.r.o.     Informace o zpracování a ochraně osobních údajů (GDPR)

 

© 2005 - 2022 veškerá práva vyhrazena DanCars CZ s.r.o.
R. Sukeník | Design: D. Rafaj | Technické řešení Nowonet