Vaše soukromí je pro nás důležité

Vážení zákazníci, vážíme si soukromí každého z vás. Stisknutím tlačítka „Přijmout vše" souhlasíte s tím, abychom vám poskytovali smysluplné a užitečné služby na základě vašich údajů o sledování. Souhlas udělujete pro DanCars CZ s.r.o. a můžete ho kdykoliv změnit v části "Předvolby". Více o souborech cookies zde.

cookies

Cookie - Nastavení

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné ke správnému fungování webu a všech jeho funkcí, které nabízí, např. působení filtrů, ukládání nastavení soukromí, apod. Zajišťují základní provoz webu, proto musí být zapnuty trvale.

Analytické cookies


Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.

Reklamní cookies


Reklamní cookies používáme proto, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
DanCars CZ s.r.o. potřebuje Váš souhlas s použitím souborů cookies, abychom Vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.
 
 
 
První vítězství je na světě
 
Zdroj: SCDRT

První vítězství je na světě

Hned při svém druhém startu v barvách týmu Duck Racing Subaru ČR dokázalo duo Václav Kopáček - Barbora Rendlová zvítězit v kategorii produkčních vozů. Jejich Subaru Impreza WRX STI udolalo všechny soupeře ve třídě, v celkovém pořadí soutěže obsadila mladá posádka výtečnou sedmou příčku.

 

Fotogalerie (6)

Ke stažení

 
 

Veškeré předstartovní úvahy o náročnosti českokrumlovské soutěže byly nejen naplněny, ale mnohonásobně překonány. Zlí jazykové tvrdí, že se letos v průběhu soutěže vystřídalo kompletní čtvero ročních období, opět se ale prokázalo, že značce Subaru těžké podmínky zkrátka svědčí. Mladá posádka Václav Kopáček - Barbora Rendlová je navíc na mnohé improvizace zvyklá už ze svých soutěžáckých začátků, a tak se počasím nenechala příliš vyvést z míry. „Po prosluněném českobudějovickém prologu jsme přesto nemohli uvěřit, že bychom se hned za pár chvil měli vydat do takového pekla, jaké se okolo Českého Krumlova ve stejné chvíli odehrávalo. Proto jsme sice obuli opatrnější variantu pneumatik, naši soupeři se však trefili ještě lépe," vysvětluje osmadvacetiletý pilot, toho hned doplňuje jeho navigátorka: „Navíc jsme se těsně před sídelním městem soutěže dostali do dopravní zácpy a nechtěli riskovat či porušovat dopravní předpisy. Na slavnostní start jsme proto přijeli na poslední chvíli a čas na přezouvání už jsme stejně neměli. Pak nás ale zejména na RZ 2 čekaly podmínky, které by se daly snad lépe než v autě zvládnout plavbou kraulem, tedy pokud by přitom člověk přežil bombardování tak velkými kroupami. Základním úkolem se tedy pro nás i v autě stalo přežít a dojet do cíle."

Reprezentanti týmu Duck Racing Subaru ČR zahájili soutěž nejlepším časem svojí třídy na budějovickém výstavišti, opatrná jízda na dalších testech však pro ně značila pokles na třetí příčku. Poté si navíc na RZ 4 připsali dvacetisekundovou penalizaci za nesprávný průjezd retardérem na okruhové zkoušce Svince. „Na osychající trati jsem zkoušel zvyšovat tempo, nicméně předpolí jednoho retardéru bylo ještě vlhké a nepovedlo se mi před ním dostatečně zpomalit. Vjeli jsme tam zkrátka moc rychle a díky mé jezdecké chybě jeden z balíků slámy posunuli. Nakonec jsme měli ještě štěstí, že náš vůz je natolik bytelný, že z kontaktu vyšel téměř nepoškozen," vysvětluje Kopáček, který byl v tu chvíli v pořadí produkčních vozů druhý se ztrátou téměř čtrnácti vteřin na vedoucího Březíka. Závěrečné dvě rychlostní zkoušky úvodní etapy se tak staly svědkem velké stíhací jízdy. Nejprve na rožmitálské zkoušce snížili mladí Západočeši náskok soupeřů na polovinu, frontální útok ale přišel až na závěrečném pátečním testu Kohout - Ján. Ten se jel už podruhé a podmínky na trati se oproti odpoledni natolik zhoršily, že dosažený rychlostní průměr vítězné posádky produkčních vozů klesl o 4 km/h (rychlost druhé nejlepší posádky se snížila dokonce o 7 km/h). V obou případech na nejdelší erzetě soutěže kralovali ve své třídě Kopáček s Rendlovou, právě na mlhavé RZ 6 však bylo jejich tempo natolik vysoké, že v závěrečné části zkoušky i několikrát zahlédli koncová světla vozu svého (o minutu dříve startujícího) největšího soupeře Březíka. Po pátku tak talentovaní Západočeši kralovali své třídě o víc jak půlminutu.

V sobotním dopoledni pak modrobílé Subaru Impreza WRX STI svůj náskok na čele dále mírně navyšovalo.  A to přesto, že se časy vůbec neměřily na té rychlostní zkoušce, na které se loni Kopáčkovi dařilo nejlépe, tedy na Malontech. „Samozřejmě nás to mrzelo, protože to tam máme rádi a měli jsme pro tuto klíčovou erzetu i připravené pneumatiky a nastavení vozu. Přesto jsme přesvědčeni, že rozhodnutí o absolvování této erzety v obou průjezdech pouze volně bez měření časů bylo to jediné správné. Když jsme měli možnost spatřit, jaké škody napáchalo počasí na přírodě i v samotné vesnici Malonty, neuměli jsme si představit, že by se tudy bezstarostně prohnala rally, nehledě na to, že některé úseky tratě byly téměř neprůjezdné. Zdejším obyvatelům bychom rádi aspoň touto cestou poděkovali za jejich vstřícný přístup k závodům a slibujeme, že v příštím roce jim opět zkusíme předvést své sportovní umění v co nejlepším světle," dodává sympatická spolujezdkyně.

   Před poslední částí soutěže tak činil náskok Kopáčka s Rendlovou před nejbližšími soupeři v kategorii produkčních vozů už téměř tři čtvrtě minuty. No, hodilo se to. Na dvanácté rychlostní zkoušce totiž praskla u namáhaného vozu poloosa a při jízdě jen se zadním náhonem se rozestup začal rychle ztenčovat. Na Rožmberku došlo i na couvání, v tu chvíli už Západočeši ztratili vedení v samostatném hodnocení druhé etapy a v celkovém pořadí jejich náskok klesl pod půlminutu. Naštěstí po několika podobných problémech z loňska (kdy závodil se svým privátním vozem) patří právě poloosy k dílům, které si zkušený mechanik Kopáček vozí v závodním autě neustále pro jistotu s sebou. A tak nebyl problém ani tentokrát při krátké servisní pauze na Lipně díl zcela legálně vyměnit a upalovat dál. Jak se ukázalo, pečlivá příprava se vyplatila i Barboře Rendlové. Ta už týden před soutěží detailně zkoumala harmonogram a propočítávala rozestupy mezi jednotlivými tankovacími zónami, modrobílé Subaru Impreza WRX STI díky tomu na rozdíl od některých jiných vozů nemělo problém ani s množstvím paliva pro závěrečný úsek trati.

Poslední erzeta byla opět galapředstavením reprezentantů týmu Duck Racing Subaru ČR. Přestože také jejich soupeři notně spěchali, otočili tu Václav Kopáček s Barborou Rendlovou zpět ve svůj prospěch i hodnocení druhé etapy a z Českého Krumlova si odvážejí maximální možný počet bodů pro hodnocení třídy 3. Posunuli se tak po dvou odjetých závodech i do čela průběžného hodnocení Mistrovství České republiky v rally právě v prestižní kategorii produkčních vozů. „Jsme nesmírně šťastní, že to tak dobře dopadlo," usmívá se Kopáček a pokračuje: „Dopředu jsme tušili, že nás čeká těžká soutěž, nakonec ale její náročnost předčila veškerá očekávání. A nešlo jen o počasí. Už v samotném harmonogramu se daly přehlédnout mnohé záludnosti a nepravidelnosti, velmi zdlouhavé a náročné bylo také absolvování seznamovacích jízd. Vždyť ve čtvrtek jsme při nich začínali v osm a bez oběda či jiných přestávek jsme se nezastavili až do půl osmé večerní...  Máme to ale celé za sebou, a že to bylo náročné nejen pro nás, ale i pro techniku, o tom asi nejlépe svědčí naše příhoda ze samotného závěru - zjistili jsme, že nás začínají opouštět štefty na pravém předním kole a na cílovou rampu jsme z Lipna přijeli jen na dvou z původních pěti. Měli jsme ohromné štěstí, ono kolo totiž definitivně z auta upadlo až našim mechanikům, když chtěli auto naložit na vlek a odvézt domů do dílny..."

Spolujezdkyně jej doplňuje: „To ještě není všechno, protože to bychom to snad ani nebyli my, abychom neměli ještě jakousi historku navíc. Při odjezdu z jihu Čech jsme totiž píchli kolo u našeho civilního auta a samozřejmě jsme neměli k povolování matek ten správný klíč. Ukázalo se ale, co znamená mít dobré přátele, a tak moc děkujeme za pomoc Marcele a Matějovi Ehlovým, kteří nám i v nočních hodinách vytrhli trn z paty. To už byla ale jen taková třešnička na dortu, vždyť nás štěstí tentokrát vlastně neopustilo po celou soutěž, která je možná v našem šampionátu úplně nejtěžší. Neobešlo by se to samozřejmě bez našich mechaniků a vlastně celého týmu, kterému tímto moc děkujeme, stejně tak jako našim týmovým partnerům. Zdravíme též naše fanoušky, kterých bylo i v onom pekelném počasí vidět opravdu hodně. Všechny je zároveň zveme jak na příští soutěž v Hustopečích, tak i na pražský festival Legendy, kde bude v polovině června naše auto také přítomno," uzavírá Barbora Rendlová.  

 

Karel Špaček, media team                                                                                

Tiskový servis:   media@subarurallyteam.info

 


Foto ©: František Dušek

 

 

 

 
 

banner Forester ENTRY

 
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Comfort   Vůz dorazí fyzicky do 4 dnů od sepsání závazné objednávky!  
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Comfort
     
    1 592 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Comfort   Vůz dorazí fyzicky do 4 dnů od sepsání závazné objednávky!  
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Comfort
     
    1 592 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive   Vůz dorazí fyzicky v lednu 2023, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive
     
    1 660 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive   Vůz dorazí fyzicky v lednu 2023, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive
     
    1 672 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive+   Vůz dorazí fyzicky do 4 dnů od sepsání závazné objednávky!
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive+
     
    1 712 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive+   Vůz dorazí fyzicky v prosinci 2022, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive+
     
    1 712 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive+   Vůz dorazí fyzicky v prosinci 2022, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive+
     
    1 712 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Executive Lineartronic Fotografie předaného vozu s příslušenstvím za příplatek.
     
    [+ číst více]
     
    22 Impreza 1.6i-S Executive
     
    762 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2021 Impreza 2.0i-S ES Active Lineartronic MHEV
     
    [+ číst více]
     
    21 Impreza 2.0ie-S ES Active MHEV
     
    752 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    682 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    682 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    682 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    670 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S Comfort EyeSight Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Comfort, CVT
     
    735 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Comfort Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Comfort, CVT
     
    747 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S Comfort EyeSight Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Comfort, CVT
     
    747 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Executive Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Executive, CVT
     
    792 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Executive Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Executive, CVT
     
    792 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 2.0i-S ES Comfort  
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 2.0i-S ES Comfort MHEV
     
    870 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 XV 2.0i-S ES Comfort Navi Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 2.0i-S ES Comfort Navi MHEV
     
    922 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 XV 2.0i-S ES Executive+ Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 2.0i-S ES Executive+ MHEV
     
    992 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Forester 2.0ie-L ES Active
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-L Active MHEV
     
    0 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0ie-L Active
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-L Active MHEV
     
    937 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-L ES Active Lineartronic   Ilustrační obrázky vozu.  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-L Active MHEV
     
    937 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Forester 2.0i-S Comfort Lineartronic    
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-S Comfort MHEV
     
    1 052 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Forester 2.0i-S Comfort Navi Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-S Comfort Navi MHEV
     
    1 072 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Comfort Navi Lineartronic Fotografie vozu s příslušenstvím za příplatek.
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Comfort Navi MHEV
     
    1 072 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Sport Lineartronic Ilustrační fotografie vozu MR2022.
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Sport MHEV
     
    1 112 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Sport Lineartronic Ilustrační obrázky vozu MR2022.  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Sport MHEV
     
    1 112 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0ie-S Executive/kůže dle výběru: černá nebo hnědá  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 172 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Executive Lineartronic - hnědý kožený interiér (nebo černý kožený interiér ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 172 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Executive Lineartronic - interiér tmavá kůže  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 142 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Forester 2.0i-S ES Executive v barvě bílá Crystal perleť/tmavý kožený interiér
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 172 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Active ES Lineartronic Ilustrační fotografie nejvyšší výbavy Touring - barva ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Active
     
    1 085 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Active ES Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Active
     
    1 097 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Active ES Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Active
     
    1 097 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Outback 2.5i-L Comfort ES Lineartronic   Ilustrační fotografie MR2021!  
     
    [+ číst více]
     
    23 Outback 2.5i Comfort
     
    1 162 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Comfort ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Comfort
     
    1 162 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Comfort ES Lineartronic Ilustrační fotografie předaného vozu MR2021.
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Comfort
     
    1 162 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 192 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 180 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 192 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 192 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: modrá metalíza/světlý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: stříbrná metalíza/tmavý kožený interiér
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 240 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: bílá perleť/tmavý kožený interiér
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: bronzová metalíza/hnědý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: zelená metalíza/tmavý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: červená perleť/tmavý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: světle modrošedá Storm metalíza/světlý kožený ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: zelená metalíza/hnědý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: modrá perleť/tmavý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: šedá metalíza/hnědý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
 
 

Kontakt:

DanCars CZ s.r.o.
Krnovská 82
746 01 Opava
Autosalon:
Tel., Fax: 553 719 296
Tel.        : 553 626 335 
Mobil:
Tel.: 602 705 909
Tel.: 608 848 770
Servis:
Tel.: 553 610 630
Tel.: 606 705 506

Jak se k nám dostanete?

E-mail: info@subaru-opava.cz | Web: www.subaru-opava.cz | facebook Facebook logo

Obchodní podmínky DanCars CZ s.r.o.     Informace o zpracování a ochraně osobních údajů (GDPR)

 

© 2005 - 2022 veškerá práva vyhrazena DanCars CZ s.r.o.
R. Sukeník | Design: D. Rafaj | Technické řešení Nowonet