Vaše soukromí je pro nás důležité

Vážení zákazníci, vážíme si soukromí každého z vás. Stisknutím tlačítka „Přijmout vše" souhlasíte s tím, abychom vám poskytovali smysluplné a užitečné služby na základě vašich údajů o sledování. Souhlas udělujete pro DanCars CZ s.r.o. a můžete ho kdykoliv změnit v části "Předvolby". Více o souborech cookies zde.

cookies

Cookie - Nastavení

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné ke správnému fungování webu a všech jeho funkcí, které nabízí, např. působení filtrů, ukládání nastavení soukromí, apod. Zajišťují základní provoz webu, proto musí být zapnuty trvale.

Analytické cookies


Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.

Reklamní cookies


Reklamní cookies používáme proto, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
DanCars CZ s.r.o. potřebuje Váš souhlas s použitím souborů cookies, abychom Vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.
 
 
 
Kopáček na třetí pokus prolomil šumavskou smůlu a vyhrál
 
Zdroj: Duck Racing

Kopáček na třetí pokus prolomil šumavskou smůlu a vyhrál

V Klatovech letos uspěly všechny tři posádky týmu Duck Racing v AČR. Václav Kopáček s Barborou Rendlovou podruhé za sebou v rámci národního šampionátu vyhráli třídu 3 a upevnili si náskok na čele MČR. Štěpán Zabloudil s Petrem Novákem bodovali ve stejné kategorii sedmou příčkou a Jaroslav Petrásek s Otto Slezákem mezi historickými vozy MČR dojeli do cíle taktéž sedmí.

 

Fotogalerie (5)

Ke stažení

 
 

 

Náročné povětrnostní podmínky letošních klatovských soutěží nikterak nepoznamenaly odhodlání posádek týmu Duck Racing v AČR bojovat o nejvyšší příčky ve svých kategoriích. Soutěže, kde při seznamovacích jízdách napadl sníh, který pak pro páteční etapu vystřídalo slunečné počasí a pro sobotní naopak silný déšť a vítr, byly jako stvořené i pro odolné vozy Subaru Impreza WRX STI a Porsche 911 S, se kterými týmové dvojice závodily.

Václav Kopáček s Barborou Rendlovou sice v časové tísni ani nestihli všechny povolené průjezdy seznamovacími jízdami a i testovací shakedown si projeli jen dvakrát, v pátek odpoledne byli ale už na start vlastní soutěže připraveni se vším všudy. A byli připraveni dobře - což se potom prokázalo, když s výjimkou úvodního Klatovského okruhu všechny další rychlostní zkoušky ve své třídě vyhráli: „S pátkem jsme až na drobnosti byli spokojeni, ale musím dodat, že nám situaci hodně ulehčilo brzké odstoupení Honzy Šlehofera. Ten nás už na okruhu porazil a na Korábu bydlí, tam bychom to s ním měli hodně těžké," připomíná Kopáček smůlu svého soupeře. „A ty drobnosti? Na okruhu jsme se až moc zavěsili za hranu asfaltu a za cílem museli upravovat geometrii auta. V přezouvací zóně před Korábem jsme pro změnu zjistili, že nám nefunguje aku-utahovák na šrouby, takže jsme při výměně kol museli všechno dělat ručně a pak málem nestihli časovou kontrolu. Nepřesně nastavená světelná rampa na Petrovické zkoušce už byla jen opravdová drobnost, zkrátka jsme si trochu posvítili na  veverky. Všechny takovéto příhody k dlouhé rally ale tak nějak patří, těžkou hlavu jsme si z nich nedělali.

V sobotní dopolední sekci to bylo horší, tam nám vůbec nevycházela volba pneumatik. Na Strážovské nás překvapil déšť a hned ve druhé zatáčce jsme museli couvat. Potom při dlouhém přejezdu na Strašín jsme přezuli na mokré a co byste řekli? Bylo tam skoro sucho. Takže jsme pak ještě jednou couvali v Tedražicích... Až s poslední sekcí jsme mohli být spokojeni, ta se už obešla bez potíží. Pršelo už všude a obuto jsme měli správně," popisuje západočeský pilot. Doplňme jeho skromná slova o řeč výsledků. Po páteční etapě vedli Kopáček s Rendlovou kategorii produkčních vozů (tj. třídu 3) před soupeři o 42 sekund, v průběhu dopolední sekce náskok navýšili na 50 sekund a do cíle soutěže dovezli převahu nad soupeři v rozměru téměř půldruhé minuty. Výrazně tak navýšili svůj náskok na čele MČR ve třídě 3 a připsali si body i za cennou desátou příčku, na které dojeli v absolutním pořadí Rallye Šumava Klatovy.

Václav Kopáček byl v cíli s výsledkem pochopitelně spokojen, jedna věc mu ale vrtala hlavou: „Asi mi někdo bude muset správně vysvětlit řády a udělované postihy. Přede dvěma lety jsme na Šumavě v tankovací zóně zazmatkovali a udělali navigační chybu, po které nám bylo vysvětleno, že za nedodržení tratě existuje jediný trest v podobě vyloučení. Mrzelo  nás to, ale akceptovali jsme naše vyloučení jako nevyhnutelný postih. Tentokrát ale Honzové Černý a Kopecký nedodrželi trať spojovacího úseku danou itinerářem a také tankovací zónou projeli v protisměru, přesto jako trest inkasovali jen patnáctivteřinovou penalizaci. Nikomu nic zlého nepřeji, ale myslím si, že řády platí pro všechny stejně a nemělo by se rozlišovat, zda přestupek udělá posádka se starší hondou či historickou škodovkou, anebo s vozem nejvyšší kategorie. Proč je tedy každému měřeno jinak? Chyby dělá každý, o tom není sporu, ale každý by měl také stejně nést jejich důsledky," zamýšlí se blovický jezdec.

Nechme odpověď na otázku pro někoho více kompetentního a podívejme se raději, jak se na Klatovsku vedlo dalším členům týmu Duck Racing v AČR. Druhá posádka, jedoucí s vozem Subaru Impreza WRX STI, tedy dvojice Štěpán Zabloudil -  Petr Novák, ta si vybrala svou smůlu hned v úvodu zápolení. Už při shakedownu jim praskla hnací hřídel převodovky a i když se podařilo převodovku vyměnit, nebylo to zejména na prvních rychlostních zkouškách ono.

„Vypadávala nám občas dvojka, případně se nám ji občas v důležitých okamžicích nedařilo zařadit," popisuje Zabloudil a pokračuje: „Ale nějak jsme se s tím srovnali a přizpůsobili se tomu, nálada v autě přesto nebyla ideální. Nicméně jsem rád, že jsme celou trať úspěšně zvládli a dojeli až na cílovou rampu. Dva čtvrté časy nejsou úplně špatné, ale musím uznat, že soupeři byli zkrátka lepší. My si jedinou větší chybku nechali na poslední rychlostní zkoušku, kde jsme na chvilku vyjeli mimo trať a nejenže jsme se nepřiblížili zkušenému Tučkovi, který byl v tu chvíli těsně před námi, ale naopak nás o pár vteřinek přeskočil Pešl a my dojeli do cíle ve třídě sedmí. Paradoxně jsme chybu udělali ve stejném retardéru, kde loni ztratil Venda Kopáček přes dvě minuty, my dopadli přece jen lépe," hodnotí Zabloudil.

Svůj start v rámci Historic Vltava Rallye si užili i Jaroslav Petrásek s Otto Slezákem: „Byla to těžká soutěž a mnohé tratě rychlostních zkoušek jsou v Pošumaví opravdu krásné. Nám se docela dařilo i v náročném sobotním počasí, bylo příjemné se porovnávat i s evropskou konkurencí, která byla tentokrát skutečně velmi početná. Jen historických vozů Porsche 911 různého věku bylo na startu čtrnáct. My mezi nimi dojeli jako šestí nejrychlejší, a tak můžeme být spokojeni," usmíval se optimisticky v cíli Petrásek. Ten se teď stejně jako zbylí členové týmu Duck Racing v AČR už pozvolna začíná připravovat na své starty při nadcházejících zastaveních národních šampionátů v rally.

 

Karel Špaček, media team                                                                                 Tiskový servis:   karevic.media@centrum.cz

 


Foto ©: Tomáš Káňa

 

 

 
 

banner Forester ENTRY

 
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Comfort   Vůz dorazí fyzicky do 4 dnů od sepsání závazné objednávky!  
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Comfort
     
    1 592 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Comfort   Vůz dorazí fyzicky do 4 dnů od sepsání závazné objednávky!  
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Comfort
     
    1 592 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive   Vůz dorazí fyzicky v lednu 2023, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive
     
    1 660 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive   Vůz dorazí fyzicky v lednu 2023, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive
     
    1 672 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive+   Vůz dorazí fyzicky do 4 dnů od sepsání závazné objednávky!
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive+
     
    1 712 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive+   Vůz dorazí fyzicky v prosinci 2022, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive+
     
    1 712 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive+   Vůz dorazí fyzicky v prosinci 2022, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive+
     
    1 712 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Executive Lineartronic Fotografie předaného vozu s příslušenstvím za příplatek.
     
    [+ číst více]
     
    22 Impreza 1.6i-S Executive
     
    782 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2021 Impreza 2.0i-S ES Active Lineartronic MHEV
     
    [+ číst více]
     
    21 Impreza 2.0ie-S ES Active MHEV
     
    752 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    682 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    682 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    682 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    670 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 XV 1.6i-S Comfort EyeSight Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Comfort, CVT
     
    765 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Comfort Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Comfort, CVT
     
    777 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S Comfort EyeSight Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Comfort, CVT
     
    777 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Executive Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Executive, CVT
     
    817 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Executive Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Executive, CVT
     
    817 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 2.0i-S ES Comfort  
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 2.0i-S ES Comfort MHEV
     
    870 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 XV 2.0i-S ES Comfort Navi Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 2.0i-S ES Comfort Navi MHEV
     
    947 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 XV 2.0i-S ES Executive+ Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 2.0i-S ES Executive+ MHEV
     
    1 002 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Forester 2.0ie-L ES Active
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-L Active MHEV
     
    965 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0ie-L Active
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-L Active MHEV
     
    937 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-L ES Active Lineartronic   Ilustrační obrázky vozu.  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-L Active MHEV
     
    937 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Forester 2.0i-S Comfort Lineartronic    
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-S Comfort MHEV
     
    1 092 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Forester 2.0i-S Comfort Navi Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-S Comfort Navi MHEV
     
    1 072 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Comfort Navi Lineartronic Fotografie vozu s příslušenstvím za příplatek.
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Comfort Navi MHEV
     
    1 102 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 Forester 2.0i-S Sport Lineartronic Ilustrační fotografie vozu MR2022.
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Sport MHEV
     
    1 142 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 Forester 2.0i-S Sport Lineartronic Ilustrační obrázky vozu MR2022.  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Sport MHEV
     
    1 142 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0ie-S Executive/kůže dle výběru: černá nebo hnědá  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 172 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Executive Lineartronic - hnědý kožený interiér (nebo černý kožený interiér ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 202 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Executive Lineartronic - interiér tmavá kůže  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 142 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Forester 2.0i-S ES Executive v barvě bílá Crystal perleť/tmavý kožený interiér
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 202 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Active ES Lineartronic Ilustrační fotografie nejvyšší výbavy Touring - barva ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Active
     
    1 085 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Active ES Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Active
     
    1 097 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Active ES Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Active
     
    1 097 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Outback 2.5i-L Comfort ES Lineartronic   Ilustrační fotografie MR2021!  
     
    [+ číst více]
     
    23 Outback 2.5i Comfort
     
    1 162 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Comfort ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Comfort
     
    1 162 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Comfort ES Lineartronic Ilustrační fotografie předaného vozu MR2021.
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Comfort
     
    1 162 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 192 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 180 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 192 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 192 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: modrá metalíza/světlý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: stříbrná metalíza/tmavý kožený interiér
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 240 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: bílá perleť/tmavý kožený interiér
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: bronzová metalíza/hnědý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: zelená metalíza/tmavý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: červená perleť/tmavý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: světle modrošedá Storm metalíza/světlý kožený ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: zelená metalíza/hnědý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: modrá perleť/tmavý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: šedá metalíza/hnědý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
 
 

Kontakt:

DanCars CZ s.r.o.
Krnovská 82
746 01 Opava
Autosalon:
Tel., Fax: 553 719 296
Tel.        : 553 626 335 
Mobil:
Tel.: 602 705 909
Tel.: 608 848 770
Servis:
Tel.: 553 610 630
Tel.: 606 705 506

Jak se k nám dostanete?

E-mail: info@subaru-opava.cz | Web: www.subaru-opava.cz | facebook Facebook logo

Obchodní podmínky DanCars CZ s.r.o.     Informace o zpracování a ochraně osobních údajů (GDPR)

 

© 2005 - 2022 veškerá práva vyhrazena DanCars CZ s.r.o.
R. Sukeník | Design: D. Rafaj | Technické řešení Nowonet