Vaše soukromí je pro nás důležité

Vážení zákazníci, vážíme si soukromí každého z vás. Stisknutím tlačítka „Přijmout vše" souhlasíte s tím, abychom vám poskytovali smysluplné a užitečné služby na základě vašich údajů o sledování. Souhlas udělujete pro DanCars CZ s.r.o. a můžete ho kdykoliv změnit v části "Předvolby". Více o souborech cookies zde.

cookies

Cookie - Nastavení

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie podle kategorií, v souladu s vlastními preferencemi.

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné ke správnému fungování webu a všech jeho funkcí, které nabízí, např. působení filtrů, ukládání nastavení soukromí, apod. Zajišťují základní provoz webu, proto musí být zapnuty trvale.

Analytické cookies


Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a našich reklamních kampaní. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Data získaná pomocí těchto cookies zpracováváme souhrnně, bez použití identifikátorů, které ukazují na konkrétní uživatelé našeho webu. Pokud vypnete používání analytických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace našich opatření.

Reklamní cookies


Reklamní cookies používáme proto, abychom Vám mohli zobrazit vhodné obsahy nebo reklamy jak na našich stránkách, tak na stránkách třetích subjektů. Díky tomu můžeme vytvářet profily založené na Vašich zájmech, tak zvané pseudonymizované profily. Na základě těchto informací není zpravidla možná bezprostřední identifikace Vaší osoby, protože jsou používány pouze pseudonymizované údaje. Pokud nevyjádříte souhlas, nebudete příjemcem obsahů a reklam přizpůsobených Vašim zájmům.
DanCars CZ s.r.o. potřebuje Váš souhlas s použitím souborů cookies, abychom Vám mohli zobrazovat informace v souladu s Vašimi zájmy.
 
 
 
Carrera Panamericana: nejen závodění, ale i logistický oříšek
 

Carrera Panamericana: nejen závodění, ale i logistický oříšek

Za každým úspěchem v automobilové soutěži stojí kromě výkonu soutěžní posádky i precizní práce realizačního týmu. Pokud se vydá do dalekého Mexika soukromý tým ze Střední Evropy, má na rozdíl od místních matadorů, plně se soustředících na vlastní závod, o pár starostí navíc. Lze bez uzardění říci, že účinkování na Carreře Panamerianě je logisticky a organizačně jedním z nejtěžších projektů v českém rallysportu. Každý člen týmu i týmové vozidlo mají v Mexiku své specifické úkoly - jejich činnost musí s ostatními do sebe zapadat, přesto si musejí žít vlastním životem.

 

Fotogalerie (8)

Ke stažení

 
 

 

Když vyrážejí do Jižní Ameriky účastníci bájného Dakaru, splní si hlavní část svého logistického předstartovního úkonu už před odjezdem vozidel do přístavu Le Havre, odkud je technika přepravována přes moře. Všechno je na odjezd připraveno, doprovodné kamiony i karavany jsou naložené, všechny věci mají své místo. Na jihoamerickém kontinentu je posádky najdou naložené takové, jaké je v Evropě opustily.

 

Ne tak, pokud startujete na Carreře. Tady vás čeká balení hned několikanásobné. Zatímco v loňském ročníku putoval veškerý náklad za moře ve dvou čtyřicetistopých kontejnerech, vcelku pohodlně uložen (v jednom jelo Subaru a Porsche, ve druhém BMW a bedny s náhradními díly), letos jede tým se dvěma soutěžními vozy a vzal si za úkol odvezení celého nákladu v kontejneru jednom. Poté, co se za sebe poskládalo Subaru a BMW, mnoho místa nezbylo. K využití tak byl každý litr celkového prostoru. Náklad musel být v kontejneru zafixován, aby jeho případné uvolnění připřepravě nepoškodilo cenné závodní speciály. Pokud máte dojem, že jste s logistickou přípravou u konce, pak jste na omylu. Je to pouze začátek.

 

Když počátkem září opustil kontejner republiku na dalekou cestu do přístavu Veracruz, zdálo by se, že si celý tým může konečně oddechnout, ale i zde byl opak pravdou. Vojta Štajf i Petr Kačírek dál praktikují svůj běžný závodnický program, ve Vojtově případě navíc umocněný účastí v soutěži mistrovství Evropy na dalekém Kypru. V mezidobí probíhala administrativní, organizační a marketingová příprava, na kterou v době balení nebyl čas. Letenky, hotely a pojištění (za které letos děkujeme pojišťovně Kooperativa) musely ovšem už být zajištěny delší dobu dopředu.

 

Když se tým vydal slavnostně za moře, stojí kontejner s cenným nákladem už nachystaný a proclený v přístavu Veracruz. Každá jednotlivá položka v bednách (mimochodem, kvalitní a mimořádně odolné boxy pro uložení dílů a nářadí i letos dodala firma Caseliner) musí být zaznamenána v celním prohlášení a zároveň budou i v celním prohlášení při vývozu na cestě ze země. Obsah kontejneru projde rukama celníků, kteří jej po kontrole uloží zpět. Na kvalitu zajištění celého obsahu v kontejneru při další manipulaci se ovšem spoléhat příliš nelze, a tak i pro poškození vozidel při přepravě nás Kooperativa letos mimořádně pojistila.

 

Po příletu do Mexika se věci dávají do pohybu. Celý tým se totiž po Mexiku pohybuje pronajatými vozidly, žádná jiná nejsou k dispozici. I letos nám je dodává firma VP Garage Victora Pereze. Vloni postupně navážela vozidla až před hotel, letos se celý tým vydal ve čtyři hodiny ráno pro auta do centrálního skladu. Čím v Mexiku jezdíme? Hlavní servisní zázemí obstarává dvojice obřích náklaďáků Ford F-350 se skříňovou nástavbou a přívěsem pro závodní vozy. Tyhle mastodonty čeká po sedm soutěžních dnů zoufalý úprk od jedné servisní zóny ke druhé, v rychlostech 100-130 km/h. V každém pak sedí dvojice ospalých mechaniků, kteří dřou na soutěžních autech do noci a průměrně naspí dvě až čtyři hodiny denně. K tomu si připočtěte servisní dodávku, jídelní automobil - zkrátka pickup, který vozí jídlo, protože posádky musejí v servisních zónách také jíst a pít, posádka cateringového vozu rovněž na trase musí dokupovat jídelní zásoby a postarat se o sebe musí za všech okolností sama, včetně navigace a nalezení všech servisních zón. Zdá se to být jednoduché, ale zkoušejte to ve večerním lijáku uprostřed dvacetimilionového Mexico City..

 

Letos máme dále k dispozici dvojici vozů Subaru díky laskavé podpoře místního importéra této značky, na kterého udělal dojem loňský úspěch českého týmu. Jedním z nich se pohybuje novinářská posádka, kterou tvoří kameraman Tomáš Forejt a fotograf Petr Frýba. I ta si žije vlastním životem - sama si určuje, na kterých rychlostních zkouškách bude pracovat, sama se pohybuje (a že to bývá pořádný kalup - využíváme toho, že Tomáš Forejt je opravdu znamenitý řidič a od prvního by mohl závodit). Kluci vstávají ještě za tmy a po setmění také přijíždějí na hotel, kde jim začíná další směna v podobě zpracování materiálu a jeho postupného odesílání do Česka i nahrávání na webové stránky.

 

Zkrátka a dobře, tihle všichni se před závodech vydají z Mexico City směr Puebla a Veracruz. Vzájemná koordinace posádek je už tady velmi problematická. V obrovských proudech aut a kamionů se lze jen obtížně udržet jeden druhého, navíc se mexická metropole nachází ve výšce okolo 2500 metrů nad mořem a cestou na jih je nutné překonávat další hory. Ve vysokých nadmořských výškách auta zoufale nejedou a dostat se s rychlostí nad 100-110 km/h bývá na dálnici problém. Ani koncentrace nesmí polevit, mexická část Panamericany nabídne poměrně volný výklad pravidel ze strany místních řidičů, pobíhající lidi i zvířectvo (někdy třeba i cyklistu v protisměru), při mýtných branách se koncentrují prodavači čehokoli (třeba živých štěňat). Během 450 kilometrů se všichni musejí sejít v přístavu ve Veracruz, ať už se tam dostanou jakýmkoli způsobem, aby vyložili celý ten kontejner do všech vozidel, soutěžní speciály nakonec musejí na přívěs. Čeká nás druhá část předstartovního putování, dalších 750 kilometrů nebezpečným územím do Tuxtla Gutierrez kamsi na jih, do neprobádaných končin kdesi u hranic s Guatemalou.

 

Když rally odstartuje, jde si každý po svém. Mechanici jezdí jako o závod mezi servisními zónami (ty se nacházejí zpravidla na volných plochách u čerpacích stanic) a věřte, že při dodržování pravidel silničního provozu by těsné časové intervaly přejezdů nebylo možné zvládnout. Hlavně ve druhé polovině soutěže už bývá každý z mechaniků se silami na dně. Únava, nevyspalost a nutnost mimořádně rychlých přejezdů s přetíženou servisní technikou spolu obvykle nejdou moc dohromady. Logistické vozidlo většinou zabezpečuje vše, co je potřebné a kam není nutné hnát servisní techniku, třeba vyhledávání místních prádelen, kde se perou nejen propocená trička mechaniků, ale i závodní kombinézy.

 

Ještě rychleji se na přejezdech musí pohybovat závodní posádky - ani ony si nemohou dovolit žádné prostoje a zaváhání. Na přejezdy mají někdy stanoven rychlostní průměr okolo 90-100 km/h, a to včetně průjezdu městy přes tisíce zpomalovacích prahů (a ty mají v Mexiku minimálně dvojnásobnou výšku, než jsme zvyklí od nás), přes vesnice a města. Přísná státní i federální policie bývá k prohřeškům závodníků obvykle shovívavá. A tak jsme viděli, jak se šestisetkoňové studebakery, bojující o vítězství, přesouvají dlouhou rovinkou po sjezdu z hor i dvěstěpadesátikilometrovou rychlostí - na přejezdu prosím, ne na erzetě! Ještě že v Mexico City mohou posádky využít policejního kordónu - vloni tam Vojta Štajf dojížděl s prasklým táhlem plynu, za které musel navigátor Vládík Zelinka tahat otevřeným bočním okýnkem. Jen díky tomu policejnímu kordonu dokázali uprostřed Distrito Federal dokončit etapu. Nutno také dodat, že v servisních zónách působí český tým velmi profesionálním dojmem, pokud je ovšem kde servis rozložit.

 

V závodě se vše podřizuje tomu, aby soutěžní posádky mohly stále pokračovat. Každé doprovodné vozidlo si žije svým vlastním životem v dobrém i zlém, ale pokud má být v určený čas na daném místě, musí svůj úkol splnit a teprve pak zbývá čas na řešení vlastních problémů. Když jsme vloni měli po dojezdu do Morelie defekt zadního kola na doprovodné dodávce Hyundai H1 a při opravě jsme ukroutili na zadním kole čtyři ze šesti šroubů (taková to byla kvalita), nezbylo nám ráno nic jiného, než jakýmkoliv způsobem, bez znalostí španělštiny, najít nějakou místní dílnu a snažit se závadu odstranit. Lokální mechanici jsou sice umounění od hlavy k patě, ale jsou šikovní, a tak jsme s půldenním zpožděním vystartovali za zbytkem týmu.

Majitel vozidel nás po obhlédnutí případu nechal v problému být - sám měl dost jiných starostí a cirkus jménem Carrera se musí valit dál.

 

Na konci etapy ještě musí být čas na slavnostní dojezd v centru města (plném lidí i aut, natočení rozhovorů nebo dojezdu na cílové rampě), společný přesun do hotelu a zahájení všech aktivit směřujících ke zdárnému pokračování v soutěži. A to bývají soutěžní posádky ještě ubytované v hotelích, které objednává pořadatel, zpravidla na opačném konci města, než je zbytek týmu. Pokud je třeba vzájemné koordinace nebo výměny platebních karet či jiných dokumentů, čeká vás ještě večerní pendlování sem a tam, dokud není vše vyřízeno. To ale není všechno - obvykle v nějaké místním kulturním centru se každý večer pořádá slavnost k vyhodnocení etapy. I tam posádky musejí, a tak mají místní taxikáři vždy o práci postaráno. Spát se chodí ve dvě hodiny ráno (mechanici často i později) a v sedm jste opět na nohou...

 

Když to vloni celé skončilo a všichni jsme si užili závěrečný ceremoniál v kongresovém centru v Durangu, nebyly už ani síly na vydatnou oslavu. Všichni šli spát nad ránem (mediální sekce musela tou dobou mít odesláno příslušné zpravodajství, a tak pracovala hluboko do noci) a dopoledne teprve vylézali z postelí. Ještě několik logistických oříšků bylo ovšem před nimi.

 

Tím prvním bylo shromáždění všech členů týmu i vozidel na nádvoří hotelu ke společné fotografii, kterou všichni znáte. Její pořízení bylo ve skutečnosti velkou náhodou. Až ráno při odjezdu jsme si uvědomili, že vůbec poprvé od začátku soutěže jsme se sešli všichni lidé i auta na jednom místě. Nádvoří hotelu navíc skýtalo ideální prostředí - na ulici by se všichni nedokázali do potřebného útvaru vůbec poskládat, a to ještě ten neobrovitější skříňový Ford zůstal na ulici - neprojel by totiž průjezdní branou na nádvoří. A protože Petr Frýba, kromě toho, že to je skvělý fotograf, je i velmi pečlivým aranžérem, nebyla to operace na pět minut. Po poledni už se všichni rozesadili do aut a vyráželi na tisíc kilometrů dlouhou non-stop pouť do nitra divokého Mexico City. Závodní speciály odvezli za závodníky mechanici - bez klimatizací, bez hlukové izolace, zato s nutností být ráno u hotelu v centru Mexico City a zaparkovat tam. Ve Vojtově Subaru seděl šéfmechanik Pavel Janoušek, který se po celý závod pořádně nevyspal, s Marcelou Ehlovou a aby vůbec v tom horku bez stahovacích bočních okének vydrželi, museli mechanici vymontovat zadní sklo. Ráno v půl osmé si nás v Mexico City vyzvedával člověk z agentury Czech Tourism, abychom závodní speciály v koloně vozidel (ta se musela držet pohromadě i přes všechny světelné křižovatky) převezli k vystavení v jednom z nákupních center, mechanici už umírali únavou, ale ještě v nákupním centru stihli auta vymydlit tak, že vypadala jako před startem... Pak už se polovina týmu přesunula znovu do Veracruz, kde vše pečlivě uložila do starých známých kontejnerů a odbavila je na cestu), nakonec ještě cesta zpět do Mexico City...

 

Ten poslední kus nám letos naštěstí odpadá. Logistická firma si pro nás přijede až do Duranga. Všechno tedy naložíme do kontejneru už tam a firma ho pro nás převezme a zajistí jeho nalodění i přepravu do Evropy. Do Mexico City už budeme moci vyrazit relativně pohodlně a v klidu...

 

To všechno a ještě mnohem více stojí za dobýváním mexického snu po stopách Jaroslava Juhana. Často si říkáme, která z těch částí Carrery je vlastně těžší - zda výkon na závodních zkouškách, nebo mimo ně. I soutěžní posádky totiž přiznávají, že závodění na erzetách je pro ně vlastně vysvobozením a činností, při které se dokonale koncentrují na to, co dokážou nejlépe, mezi stovkami jiných starostí, kterým při tomhle exotickém podniku musejí čelit. Jinak vše určuje neustálý nedostatek času a kupící se stres...

 

 

La Carrera Panamericana Panamericana Czech Republic Rally Team

Jiří Vintr

 

Tel.: 604 808 817

media@panamericanarally.cz

http://www.panamericanarally.cz

 

 

 
 

banner Forester ENTRY

 
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Comfort   Vůz dorazí fyzicky do 4 dnů od sepsání závazné objednávky!  
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Comfort
     
    1 592 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Comfort   Vůz dorazí fyzicky do 4 dnů od sepsání závazné objednávky!  
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Comfort
     
    1 592 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive   Vůz dorazí fyzicky v lednu 2023, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive
     
    1 660 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive   Vůz dorazí fyzicky v lednu 2023, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive
     
    1 672 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive+   Vůz dorazí fyzicky do 4 dnů od sepsání závazné objednávky!
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive+
     
    1 712 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive+   Vůz dorazí fyzicky v prosinci 2022, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive+
     
    1 712 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2023 Solterra Executive+   Vůz dorazí fyzicky v prosinci 2022, pro dodání je třeba sepsat závaznou ...
     
    [+ číst více]
     
    23 Solterra Executive+
     
    1 712 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Executive Lineartronic Fotografie předaného vozu s příslušenstvím za příplatek.
     
    [+ číst více]
     
    22 Impreza 1.6i-S Executive
     
    762 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2021 Impreza 2.0i-S ES Active Lineartronic MHEV
     
    [+ číst více]
     
    21 Impreza 2.0ie-S ES Active MHEV
     
    752 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    682 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    682 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    682 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i ES Active Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i ES Active, CVT
     
    670 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S Comfort EyeSight Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Comfort, CVT
     
    735 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Comfort Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Comfort, CVT
     
    747 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S Comfort EyeSight Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Comfort, CVT
     
    747 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Executive Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Executive, CVT
     
    792 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 1.6i-S ES Executive Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 1.6i-S ES Executive, CVT
     
    792 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    2022 XV 2.0i-S ES Comfort  
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 2.0i-S ES Comfort MHEV
     
    870 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 XV 2.0i-S ES Comfort Navi Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 2.0i-S ES Comfort Navi MHEV
     
    922 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 XV 2.0i-S ES Executive+ Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 XV 2.0i-S ES Executive+ MHEV
     
    992 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Forester 2.0ie-L ES Active
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-L Active MHEV
     
    0 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0ie-L Active
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-L Active MHEV
     
    937 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-L ES Active Lineartronic   Ilustrační obrázky vozu.  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-L Active MHEV
     
    937 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Forester 2.0i-S Comfort Lineartronic    
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-S Comfort MHEV
     
    1 052 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Forester 2.0i-S Comfort Navi Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-S Comfort Navi MHEV
     
    1 072 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Comfort Navi Lineartronic Fotografie vozu s příslušenstvím za příplatek.
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Comfort Navi MHEV
     
    1 072 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Sport Lineartronic Ilustrační fotografie vozu MR2022.
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Sport MHEV
     
    1 112 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Sport Lineartronic Ilustrační obrázky vozu MR2022.  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Sport MHEV
     
    1 112 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0ie-S Executive/kůže dle výběru: černá nebo hnědá  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 172 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Executive Lineartronic - hnědý kožený interiér (nebo černý kožený interiér ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 172 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Forester 2.0i-S Executive Lineartronic - interiér tmavá kůže  
     
    [+ číst více]
     
    22 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 142 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Forester 2.0i-S ES Executive v barvě bílá Crystal perleť/tmavý kožený interiér
     
    [+ číst více]
     
    23 Forester 2.0ie-S Executive MHEV
     
    1 172 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Active ES Lineartronic Ilustrační fotografie nejvyšší výbavy Touring - barva ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Active
     
    1 085 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Active ES Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Active
     
    1 097 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Active ES Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Active
     
    1 097 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    23 Outback 2.5i-L Comfort ES Lineartronic   Ilustrační fotografie MR2021!  
     
    [+ číst více]
     
    23 Outback 2.5i Comfort
     
    1 162 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Comfort ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Comfort
     
    1 162 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-L Comfort ES Lineartronic Ilustrační fotografie předaného vozu MR2021.
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Comfort
     
    1 162 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic  
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 192 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 180 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 192 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Field ES Lineartronic
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Field
     
    1 192 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: modrá metalíza/světlý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: stříbrná metalíza/tmavý kožený interiér
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 240 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: bílá perleť/tmavý kožený interiér
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: bronzová metalíza/hnědý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: zelená metalíza/tmavý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: červená perleť/tmavý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: světle modrošedá Storm metalíza/světlý kožený ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: zelená metalíza/hnědý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: modrá perleť/tmavý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
  •  
     

    Výbava:

    22 Outback 2.5i-F Touring ES Lineartronic, barva: šedá metalíza/hnědý kožený interiér (alternativně ...
     
    [+ číst více]
     
    22 Outback 2.5i Touring
     
    1 252 000 Kč s DPH
 
 

Kontakt:

DanCars CZ s.r.o.
Krnovská 82
746 01 Opava
Autosalon:
Tel., Fax: 553 719 296
Tel.        : 553 626 335 
Mobil:
Tel.: 602 705 909
Tel.: 608 848 770
Servis:
Tel.: 553 610 630
Tel.: 606 705 506

Jak se k nám dostanete?

E-mail: info@subaru-opava.cz | Web: www.subaru-opava.cz | facebook Facebook logo

Obchodní podmínky DanCars CZ s.r.o.     Informace o zpracování a ochraně osobních údajů (GDPR)

 

© 2005 - 2022 veškerá práva vyhrazena DanCars CZ s.r.o.
R. Sukeník | Design: D. Rafaj | Technické řešení Nowonet